أخبار الشرقية

الديب : سافرت إلى باريس لإجراء فحوصات طبية وسأعود لمصر قريبًا

1

صرح فريد الديب، محامى الرئيس السابق حسنى مبارك، ونجليه جمال وعلاء، بأنه يجرى حاليًا فحوصًا طبية بالعاصمة الفرنسية باريس، نافيًا ما تردد عن شائعات بشأن ملابسات سفره أو قيامه ببيع أى من ممتلكاته فى مصر. 

أكد الديب فى تصريحات أدلى بها اليوم، أنه سيعود إلى مصر قريبًا بعد انتهاء الفحوصات التى يجريها وذلك لمتابعة القضايا التى يتولى الدفاع عنها. 

كانت كثير من مواقع التواصل الاجتماعى على الإنترنت قد فسرت سفر الديب إلى بيروت يوم الأحد الماضى وحجزه تذكرة عودة مؤرخة على يوم 31 ديسمبر المقبل، على أنه هروب من مصر، وترددت شائعات على أنه قام ببيع كثير من ممتلكاته.

المصدر : الأهرام

Eman Salem

كاتب صحفي ورئيس تحرير موقع الشرقية توداي

‫2 تعليقات

  1. عوزه مشاركه وارجو الاهتمام فى التعليق انا شفت اربع ايام مرار حد يسال ليه للاسف فى مدرسه التجربيه بشارع فاروق الفاروق علشان بختنا الاسود لجنه ابنى كانت فيها 3 اعدادى للاسف شفت الى عمرى ماشفته اولا الاولادمعهم ايهههههههههههههههههه مطاوى وكمان سجاير واوووووووووووو وعلشان بختى الاسود لازم ادنى واقفه علشان الاشتباكات وابشع الالفاظ والتحرش بالبنات وكمان بيلعبه كورة على فلوس سسسسس شفت المدرسين وهمه بيتشتمه انا بس ليه سؤال محيرنى ليه اضع ابنى مع من لا يرحم ابنى فى احسن مدرسه فى الشرقيه فى اربع ايام فقط راى دنيا مختلفه على فكرة نسيت اقول حاجه الى عاوز يشترى اى حاجه فى اولاد بتبيع جوه المدرسه عادى اول يوم ولد فتح راس صاحبه عادى انا حسيت ان المدرسه سمك لبن تمر هندى على فكرة انا مش بلوم على المدرسين لانهم بيخافه من الاجرام والله يرحمك ياتعليم وعجبى

    1. مين قال ان مدرسة عمر الفاروق احسن مدرسة دى زيها زى اى مدرسة حكومية والله الناس مخدوعة فيها واللى يضحك ان فى ناس بتحسبها خاصة وكلها حرب بين المدرسين وبعضهم علشان الدروس وهى قاعدة معروفة طالما انها مدرسة حكومية فالمدرسين فيها هيكونوا كارهين نفسهم وبالتالى الطلبة قمة الاهمال الى جانب اهم شئ وهو منع الضرب ذلك القرار الذى ادى الى عدم الاحترام

زر الذهاب إلى الأعلى