ثقافة و فن

منة فضالي تكشف تفاصيل واقعة اختطافها

منة فضالي تكشف تفاصيل واقعة اختطافها
منة فضالي تكشف تفاصيل واقعة اختطافها

كشفت الفنانة منة فضالي، عن تفاصيل وحقيقة اختطافها، مشيرة الى أن الواقعة تزامنت مع وجودها فى مول العرب لشراء بعض السلع وذلك يوم تنصيب الرئيس الإخوانى المعزول محمد مرسى فى تمام الساعة الثامنة مساء.

وأضافت ” فضالى ” في حوارها مع الإعلامية بسمة وهبة في برنامج ” شيخ الحارة ” المذاع على قناة ” القاهرة والناس”:” كنت لسه جايبة عربية جديدة وملحقتش افرح بيها وجاتلى قهرة بسببها، وعند وخروجى كنت بركب العربية لقيت ناس بتفتح الأبواب وقاموا بضربى على الدراكسيون وخدونى فى الكرسى اللى ورا، وبعد شوية لقيت نفسى بعدى من أمام البيت بتاعى”.

وأردفت:” أنا مش بس أضربت أنا إتهنت وإتبهدلت ومتخيلتش أنه فيه واحد ممكن يضرب واحدة بالبوكس والسكينة كانت على راقبتى، وقالولى لو عايزة تنزلى بوسى إيدينا وفعلا بوست ايديهم عشان أنفذ بجلدى هعمل أفلام على أيه، موضحة:” الواقعة أصابتنى بحالة نفسية سيئة وبعانى من فوبيا لو حد قرب من عربيتى تانى”.

واستطردت:” بعد الواقعة بـ3 سنوات هاتفنى أحد الأشخاص من محافظة الفيوم قال لى أنه تم مهاجمة المجرمين ورجعولى العربية خردة”.

https://youtu.be/KLMDVPH5S6c

shady zaabl

كاتب صحفي مصري مهتم بالمواقع الإلكترونية وإدارتها وكتابة المقالات في جميع الأقسام وذو خبرة في الصحافة والإعلام والمحتوى لـ 5 سنوات وفقً لدراسة أكاديمية وتطبيق عملي .
زر الذهاب إلى الأعلى